Társasjáték

2006/05/22

Perverz jókedvem van, noha tanulnom kéne.
Az éjszakámra viszont rányomta a bélyegét, hogy majdnem meghaltam - mondanám, ha nem volna képzavar a halálnak az éjszakára nyomott bélyege. Történt ugyanis, hogy három körül abbahagytam a munkát, fölmásztam a galériára, és igazgatni kezdtem a lepedőt, aminek azonban (mint a következő jelenetsor mutatta) nem vagyok az akrobatája én. Elveszítettem legendás egyensúlyérzékemet, és hátraestem, ami főleg annak fényében bizonyult rossz megoldásnak, hogy mögöttem nem volt semmi, csak a lépcső. Ezt követően egy csimpánz ügyességével a korlát után kaptam, és visszahúztam magam a mélyből.
Itt tartok.

3 Comments:

Blogger b. said...

na, mostantól van jó napom :)
szólíthatlak ezentúl csimpinek? vagy lepedőakrobatának? muhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

22/5/06 16:20  
Blogger bitadani said...

szólíthatsz, de cserébe meg kell hogy öljelek...
muhaha.

22/5/06 18:39  
Blogger thedoctor said...

Egyszer én is a korlát után kaptam, de nem értem el... És az egy lépcsőházban volt. Nem tudod mit hagytál ki! Igazi élmény volt. Az orvosnak is, aki összerakott...

22/5/06 19:04  

Megjegyzés küldése

<< Home